Olen aina ollut huono aloittamaan yhtään mitään, eli hoidan aloituksen tyhmän tönkösti. Tämä siis on uusi blogi, jossa kerron tarinan muodossa omasta elämästäni. Kaikki siis aivan totta. Nimet ja paikat olen muuttanut, sillä haluan pysyä anonyyminä.
Olen siis 16-vuotias tyttö, joka rakastaa juhlimista ja draamaa. Pidän myös kirjoittamisesta, eli siksi siis tämä blogi. Toivottavasti viiihdytte sen parissa.
Nyt kuitenkin alku löpinöistä itse asiaan. Aluksi tässä ensimmäisessa postauksessa esittelen tärkeimmät henkilöt
Mariella: Eli minä. Pari riviä sitten saittekin minusta jo näin alkuun aivan tarpeeksi tietoa.
Jonna: Kaikkien, varsinkin minun, kaveri. Hänen kämppänsä toimii yleisenä bilepaikkana. Hän vetää miehiä puoleensa, mutta on vähän avuton heidän kanssaan. Tiedän, tai ainakin luulen tietäväni hänestä kaiken.
Venla: Hyvä kaverini, jolla on samanlainen huumorintaju kuin itsellänikin. Seurustelee Arttu nimisen pojan kanssa.
Rasmus: Entinen hyvä ystäväni. Yhtenä iltana ystävyytemme muuuttui, kun ajauduimme harrastamaan seksiä. Tällä hetkellä en tiedä mitä tästä herrasta haluan.
Tuossa tämän hetken ehkä keskeisimmät henkilöt. Heistä, ja monista muista henkilöistä saatte kuulla sitten myöhemmin lisää.
Kommentit